Saturday, September 13, 2008

TRIAL PMR NEGERI KEDAH 2008

Apa khabar saudara/i sekalian? Semoga berharap saudara/i sihat walafiat dan bersedia untuk menghadapi peperiksaan PMR dalam beberapa minggu lagi. Dalam pada itu, persediaan terakhir yang dikenalpasti dapat membantu saudara/i mengulangkaji secara efektif ialah membuat TRIAL 2008 negeri-negeri lain. Untuk kecemerlangan saudara/i, beberapa Trial akan disertakan dari masa ke masa untuk persiapan saudara/i dalam menempuh PMR 2008 yang bakal berlangsung. Berikut disertakan beberapa kertas percubaaan dari negeri Kedah 2008 untuk persediaan terakhir:

Selamat maju jaya dan berusahalah sehingga ke minit terakhir kerana inilah satu-satunya peluang untuk membuktikan kemampuan intelek kita kepada ibu bapa, saudara mara, kawan-kawan dan masyarakat yang mengenali kita.

6 comments:

shobz said...

Sir,english paper 1 dun have..Y???

Ravisankar said...

Sir,Can u upload more subjects?PLZ........I ask u beacause thr exam is beside the corner?If u can ,upload faster.

Unknown said...

Good job anne. You are not a normal Math teacher. You are a high tech Math teacher!!!! I would like to wish all the best to the PMR and SPM students. Raju anne, keep on do your service for pupils. Vaalga Tamilan

prasad said...

sir, can u upload MARA papers..very useful

sathish eric said...

sir,im pmr student here........ did u hv the mrsm trial paper.....not the first one but the one they just done last week......i hope u can get it......thanks..=)

Anonymous said...

you done a good job for students.thank you very much.i also download some trial papers.